Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Torrente agymenései

Torrente agymenései

Őszintén a Kuruc.info-ról

(folyamatosan bövülő tartalom,)

2018. december 31. - Im Memoriam Torrente

A Kuruc.info szólásszabadságának evolúciója

4 évvel ezelőtt, amikor a Kuruc miatt regisztráltam a Discuss-ra, még a "határtalanul magyar" és korlátlan szabad véleményeknek teret adó, ízig-vérig nemzeti radikális portál volt. Ahol, annak ellenére, hogy gyakorlatilag, bármit le lehetett írni és hogy NEM VOLT moderáció, a honlap remekül tartotta magát. Azt a pár, agy halott hozzászólót, akivel gondok voltak, kiközösítettük, leoltottuk, vagy levegőnek néztük. És ez, alapvetően működött is.

Sajnálatosan, ennek ellenére, megjelent 1,5 évvel ezelőtt a cenzúra. Akkor még, stilisztikai okokkal, troll-vadászattal és a nemzetgyalázó kommentek elleni harccal indokolták a bevezetését. (Régi politikai trükk, itt a Balkánon, hogy minden törvényt/felhatalmazást, amit később ellenünk használnak majd fel, kezdetben magasztos célokkal indokolnak.) Más honlapokról ismerve már a cenzúra-evolúciót, nagyon határozottan kiálltam a bevezetése ellen, mely hozzászólásom -amíg nem törlik ki azt is- a legnépszerűbb komment volt, így egyértelmű volt az a közvetett olvasói visszajelzés, hogy NE Legyen moderáció, de mégis lett. 

discuss_m1.jpg

Én már akkor sejtettem, hogy politikai okok állnak a háttérben és ennek a "honlap és az olvasók érdekében" bevezetett cenzúrának a  tartalmi moderáció lesz a vége. Amikor is, minden olyan hozzászólást (vagy kritikus hozzászólót), ami nem tetszik a honlapon folyó politikai véleményformálás  megrendelőjének, egyszerűen kitörölnek. Ennek nyomán, a honlap "sótlan" lesz, hisz elvész a sokszínű -és gyakran felettébb gondolatébresztő- egyéni vélemény, ami a lelke volt a Kurucnak. 

discuss_m2.jpg

Ne szerénykedjünk, mondjuk ki őszintén: hogy sok témánál, a hozzászólások olvasása, több örömöt és gondolatot ébreszt bennünk, mint maga a cikk. Hisz tulajdonképpen, mi, az élet és az ország minden szegletéből beíró "hasznos idióta" kommentelők, komoly tartalmat hozunk létre, újra és újra, ingyen és bérmentve. Így, ugyanannyira (ha nem jobban) részesei vagyunk a Kuruc sikereinek, mint maguk a szerkesztők, akik gyakran csak bemásoltak valahonnan egy cikket.

 

 

A bejegyzést folytatom, ha kijózanodom! Üdv: Torrente

A bejegyzés trackback címe:

https://immemoriamtorrente.blog.hu/api/trackback/id/tr10014525616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Himfy 2019.01.07. 14:32:04

Helló Torr! Végre engem is kib@sztak abból a pöcegödörből. Ki nem találnád, hogy miért! :) Volt ma egy ilyen, korábban elképzelhetetlen kijelentés ott: "korrupt fideszeseket és az ezt engedő főnöküket". Erre írtam, hogy "... aki pedig makulátlan. Értjük. Árpi, már itt is te vagy a főszerkesztő?" Nincs bennem sértődöttség, már jó ideje szándékosan húzkodtam a pajeszukat, mert selejtes lett az oldal. Ha úgy tetszik : provokáltam őket. A szabályok szerint jogos volt a kitiltás, elvégre ezért hozták azokat. Én már ekkor tudtam. És te is. Szerintem meg ugyanazok szerkesztik most is amúgy, de most már komolyabb összegekért - ezt én is így gondolom. Mégpedig azok, akiknek elemi érdeke, hogy az ordas eszméket ébren tartsák. Mert ha nem lenne kuruc az olvasóival és a kommentelőkkel együtt, akkor kikkel lehetne igazolni a rettegést Magyarországon? :) Szerintem már akkor ők maguk hozták létre, hogy a "gyűlölködő Magyarság" elleni bizonyítékként. Ezt mindígis így gondoltam. Az pedig egy óriási kamu, hogy azért nem tiltják be az oldalt mert az usában van bejegyezve és az ottani törvények miatt nem lehet. Nettó f@szság. A kurucon is volt cikk arról, hogy ilyen - olyan nacionalista oldalakat betiltottak. Manapság ha a hatalomnak valami böki a csőrét, akkor azt könyörtelenül lesöpri jogszabályok ide vagy oda. A kuruc valamiért nem böki. ;) Mindegy, csak köszönni akartam. Minden jót neked!

Im Memoriam Torrente 2019.01.10. 20:58:37

@Himfy: Üdv a " Harcosok klubjában"... :-))

Lehet naiv vagyok, de szerintem (legalábbis: remélem) ezek a szerkesztők, már nem azok, mint régen. Nagyon örülnék, ha beidéznéd a kitörölt hozzászólásod és azt is, amire írtad.

Az azért elég bizarr jelenség, hogy amit nem tudott a maszop betiltatni erővel, azt sunyin megvette és lassan szétrohassza a maffidesz a -tőlünk lopott- pénzével...

A mondandódban, sajnos nagyon sok igazság van. Amiről eszembe jut a kommunizmus fénykorában alkalmazott, az amerikai lakosságot megszűrő CIA módszer. Akkor fegyveres, militáns beállítottságú, rendszer kritikus (balos?) fiatalokat szerveztek be "katonai" táborozásra, kiképzésre és lövöldözésre. Az egész akciónak voltaképpen azon személyek megismerése (és lekapcsolása) volt a célja, akik egy belső konfliktus esetén, veszélyt jelentettek volna a hatalomra. Természetesen, az ilyen haveri közösségeknél, már a kezdetektől kőkemény megfigyelés és dokumentálás volt a beszervezett titkosszolgálati ügynökök által.
süti beállítások módosítása